/

O przywództwie.

Twórczy ferment i praktyka z klasą.

„Rola lidera w czasach kryzysu”_fitnessbiznespl_03/2020

Kryzysy są nieodłączną częścią życia. Zmienne trendy, kapryśne gusta klientów, rosnąca w siłę konkurencja, nowe standardy zarządzania – to wszystko składa się na menedżerską codzienność, którą znamy z przeszłości. To co dla jednych jest sytuacją kryzysową, inni wykorzystują zwykle jako szansę, okazję, nadzieję na zysk. Kryzys roku 2020 jest jednak inny niż

„Organizacja ucząca się.. także w kryzysie”_wyzwaniahr.pl_06.2020

Nowe i trudne sytuacje uczą jak dużą rolę odgrywa kapitał ludzki. Bez interakcji, współpracy zespołowej, dzielenia się inspiracjami i wymiany doświadczeń nie byłoby możliwe osiągnięcie celów organizacji. Jest wiele sposobów, dzięki którym można wykorzystać wewnętrzne zasoby i wesprzeć rozwój pracowników. Mentoring, action learning, konferencje i szkolenia wewnętrzne, wolontariat pracowniczy to uniwersalne

„W kryzysie – nie rezygnuj z rozwoju!”_wyzwaniahr.pl_06.2020

Wydawałoby się, że w dobie kryzysu zamrożenie programów rozwojowych i obcięcie budżetu szkoleniowego stanowi zrozumiały krok. Patrząc jednak z szerszej perspektywy, takie działania nie tylko nie pomagają, ale wręcz obniżają efektywność i motywację w zespole. Bez względu na to, czy mamy do czynienia z rynkiem pracownika czy pracodawcy, potrzeba rozwoju wpisana

„Przekierować ogień – czyli jak zarządzać negatywnymi emocjami pracowników”_hrnews.pl_11.06.2018

Gniew często postrzegany jest jako skrajnie negatywna emocja. Kojarzy się z agresją, wybuchowością, ogromnymi pokładami złości i sprzeciwu wobec rzeczywistości. Przywodzi na myśl osobę dominującą, trudną i narzucającą swoje zdanie – z pewnością nie jest to obraz pożądanego pracownika, z którym można współpracować w miłej, koleżeńskiej atmosferze. Tymczasem gniew ma również

Trudność czy nowe doświadczenie?

Każdy z nas ma wiele kryzysowych sytuacji, impasów, nie tylko twórczych. To wyjątkowa okazja do odkrycia oraz wypróbowania technik pracy w kryzysie. Wielokrotnie traciłam a potem odnajdywałam sens życia, odzyskiwałam radość i satysfakcję. Przechodziłam przez sytuacje kryzysowe, a kiedy już sobie z nimi poradziłam, pomagałam innym radzić sobie z trudnościami i wykorzystać

4 grudnia 2020

Człowiek w ciemnej jaskini

Czy próbowałeś kiedykolwiek odprężyć mózg? Podzielony na dwie półkule mózg jest częścią umysłu. Powinien być wolny, aby mógł wątpić, zastanawiać się, analizować. Musi być otwarty, aby swobodnie przyjmować i odrzucać otrzymywane wiadomości. Umysł, który zna odpowiedzi na wszystkie pytania, jest martwy. W mózgu pytającym powstaje zdrowa ciekawość, wolność poszukiwania, rozumienia i odkrywania.

Płacz Ewka, płacz!

Jak często Twoi klienci płaczą podczas sesji? W trakcie spotkania? Po jego zakończeniu? W jaki sposób coach może skłonić klienta do płaczu? I po co? Trzeba wiedzieć w jakim towarzystwie płakać. Kiedy moi klienci płaczą, myślę z wdzięcznością, że mi zaufali, pokazali swoje czułe miejsca. Cieszę się, kiedy w tej sposób wyrażają

Błogosławiony niech będzie konflikt!

Trudno sobie wyobrazić świat bez konfliktów. Próba pogodzenia sprzecznych interesów ma swój potencjał. Kiedy unikamy konfliktu albo traktujemy go jak wojnę, unikamy okazji do rozmów, tracimy niepowtarzalną możliwość poznania drugiej osoby oraz wyrażenia własnych potrzeb i interesów. Tracimy szansę na satysfakcjonujące kontakty z drugim człowiekiem. Konflikty to nic złego. To sposób rozstrzygnięcia konfliktu

Jak się zwinąć, żeby się rozwinąć?

Czasem trzeba się cofnąć, żeby pójść naprzód, czasami dobrze się zwinąć, żeby móc rozwinąć się później. Ostatnie dwa miesiące dały mi szansę rozwoju nowych kompetencji. Wordpress, system zarządzania treścią na stronie, przestał być mi obcy. Rozwijam sprawność superwizji w coachingu. Pracuję nad nowym sposobem kontaktu z nowymi i istniejącymi klientami – projekt

Dyscyplina czy motywacja?
Przede wszystkim: pierwszy krok.

Jeśli nie chcesz przegapić żadnego artykułu — zostaw swój adres. Nowe artykuły zostaną wysłane na Twój adres mailowy.

Twój adres email